KIKA-STYLE

Команда Kika-style

Співробітники салону краси vip класу Kika-style у Києві

«‎ ЩО РОБИТИ, ЩОБ ЗНАТИ, ЩО РОБИТИ »‎

Наталія Мусійченко, креативний директор Kika-style, бул/ Лесі Українки, 30б

- Наталю, нещодавно Ви стали лауреатом міжнародного конкурсу у Парижі, яке значення має визнання для Вас?

Це знак, що я працюю в чудовому салоні з кращими стилістами України! На моєму місці міг опинитися кожен, тому що ми готувалися командою та створили чудову колекцію образів. Перемога – мотивація зростатиме далі! Мої клієнти також щиро пишаються своїм майстром! Завдяки конкурсу я стала членом артистичної команди La Biosthetique Україна та отримала можливість стажуватися у Німеччині та викладати в Україні. - Чи змінюються запити клієнтів разом із Вашим професійним розвитком? Найпопулярніше замовлення - Total Look. Конкурсні роботи та колекції – це не лише зачіски. Тому ми формуємо стиль клієнтів та надаємо послуги. Мої клієнти отримують адаптовані персонально техніки стрижки та фарбування, які супроводжуються розкішним доглядом за волоссям! І навчання, і робота надихають творчість. А клієнти дають змогу бути причетними до оновлення стилю. Їм також цікаво те, що модно. Тому я підготувала галерею модних трендів у фарбуванні волосся.

“We can have fun professionally sometimes,” - ВІДЕО

Розповідає Руслана Мороз, керівник Kika-style

Ruslana Moroz, Errol Douglas M.B.E. and Cross Williams (London)

- Пройшло 20 років з моменту відкриття першого салону, але ми також любимо вчитися, творити та радувати своєю роботою гостей салону. Якщо вчитися, то у британців та французів. Тут найсильніші школи стрижки та кольори. Італійці ображаються, коли ми так говоримо. Потрібно визнати, вони хороші у косметичних доглядах. Але ніхто не зрівняється з інноваціями з японцями!

 

Тим часом, закінчуючи одне із стажувань інтенсивного курсу в академії Sassoon, я зрозуміла, що навчилася відрізняти вимову лондонських аборигенів від манчестерців ☺. Курс є точно для таких як ми. Навчання – справжня радість.

Чи потрібно вчитися у Sassoon? Тільки у випадку, якщо мають намір отримувати задоволення від зауважень. Але перукарі не дуже люблять критику, тому багато хто застигає на середньому рівні, не розрізняючи тонкі грані улюбленої професії.

У Лондоні, як і в нас на семінарах, половина студентів - скептики. Інша частина занурюється, слухає та робить.

Британські клієнти такі невибагливі! Вони раді, як діти, кілька людей говорили, що це вперше в житті їм роблять так красиво. Наш вітчизняний клієнт виховав нас на найвищому рівні! Те, що британцю добре, нам недостатньо ☺. Однокурсник із Бразилії дивувався, чим не задоволена клієнтка: «Подумаєш, різниця: 7-ий чи 6-ий рівень, яка примхлива!» Я сміюся, говорю, що для українського клієнта різниця в один тон неприйнятна.

Ми розмірковували з колегами, чому більшість студентів – японці, китайці, італійці. У розмові прозвучала думка, що навчання Sassoon є елементом престижу, як Gucci або LV. Визнаємо, ці бренди відрізняються якістю та креативом. А ми полюбимо Sassoon за чистоту технік та інтелігентність! 

Світлана Рекша Креативний директор вул. Горького, 18

- Світлано, Ви працюєте у салоні 20 років! У Вас дві відмінні риси, перша з яких у тому, що практично всі клієнти йдуть з чудовими коктейльними або вечірніми укладками.

 

У мене все просто, я щиро тішуся з клієнтами. На інтуїтивному рівні відчуваю характер, настрій. Говорю про переваги людини: відтінок шкіри, очей, особливості росту волосся. Звертаю увагу на якість волосся. Не заграю, не намагаюся бути надто послужливою. Поводжуся гідно. Клієнти все відчувають. Намагаюся, не йти на поводу у клієнта, пропоную своє бачення. Зазвичай, говорю коротко, але переконливо. Але кожна людина має своє відчуття моди. Його треба шанувати. Іноді минають роки, щоб змінити стиль зачіски. Останнім часом бажання у клієнтів глобальні. Цікавить все, і якісний догляд, і забарвлення, і різноманітні укладання. Одне бажання перетікає до іншого. Буває протягом дня з'являється пауза в записі. Якщо мій постійний клієнт прийшов у салон на інші процедури, я загляну, зачешу, поправлю, заколю, покрию волосся вуаллю лаку як комплімент. Гостям приємно! Все дуже просто – я люблю свою професію, людей та місце, яке є частиною мого життя!

Анжеліка Котенко Арт-директор, Kika-style вул. Горького, 18

- Анжеліко, Ви розпочали свою кар'єру в Лондоні та перший український салон, до якого прийшли працювати 18 років тому, був Kika-style, чому?

Я мала невеликий досвід і була дуже молода, але в нашому салоні зрозуміли, в чому цінність британської освіти. Я вважаю, що в Лондоні одні з найсильніших шкіл перукарського мистецтва. Як майстер Kika-style я пройшла креативний курс в Академії Sassoon. Заняття були, я познайомилася з майстрами з різних країн світу. Професійне спілкування принесло величезне задоволення. Також ми літаємо в Париж за новими трендами та просто за атмосферою моди. Кожна поїздка для мене важлива: це як ковток повітря, потім хочеться творити. Це не просто слова, це реальність.

Ірина Яцюк Арт-директор Kika-style вул. Лютеранська, 21

- Іра, Ви одна з тих майстрів Kika-style, які переїхали жити до Києва у 2014 році, проте відразу стали членом артистичної команди. Як це почати з «нуля» у незнайомому місті?

Мені пощастило, я стала частиною команди, яка поділяла моє бачення професії. Для мене перукарське мистецтво – це наука. Наука має на увазі системність. Це майстерність, загартована досвідом, натхнення та креативність. Майстерність – це техніка, уміння використовувати різні інструменти у своїй роботі (техніки стрижок, фарбувань, укладання, зачіски і т.д.). Креативність займає окрему нішу. Нею або наділені від природи, або розвивають з часом, що також цілком можливо. Натхнення – це те, що дарують люди, котрі досягли висоти майстерності. Своїм прикладом вони надихають саморозвиток. Вони як орієнтир, чого прагнути, чого досягти. Таким чином, кожен елемент системи доповнює інший. Я думаю, що система є циклічною. Такі думки прийшли у поїздці під час перукарського форуму, коли майстри, які досягли вершин, виступали на сцені. Досвід дозволяє передбачати та створювати нові тренди. Вони надихають нас, а ми ростемо та розвиваємося для наших клієнтів. Враження, отримані у різноманітних поїздках, насамперед дозволяють нам бути найкращими у пропозиції послуг.

Максим Слюсарєв креативний директор Kika-style бул. Лесі Українки, 30б

- Максиме, Ви берете участь у створенні колекцій Kika-style, чому?

Насамперед, це неоціненний досвід. Головним чином ми надихаємось у професійних турах, дивимося, як працюють колеги за кордоном. Стажування з найкращими у світі фахівцями відкладають відбиток не лише на майстерність, а й на ставлення до професії. Навчання привносить у техніку майстра унікальні деталі, адже творча професія складається саме з них. Ці нюанси роблять нас першокласними неформатними стилістами з унікальною філософією та технікою від найкращих світових академій перукарського мистецтва.

- Яке стажування запам'яталося більше за інших?

Важко визначитись. Мабуть, найбільш вражаючим для мене став перший досвід навчання в академії SASSOON. Цей дебют дав мені величезний поштовх у розвитку та кар'єрі, змусив переглянути техніку, переосмислити підхід до роботи з клієнтом та став чудовою базою для становлення мене як стиліста та креативного директора Kika-Style. Ви згадали про підхід до клієнта, чи можна докладніше, як Ви спілкуєтеся з новим клієнтом? Необхідний особливий підхід до кожного гостя салону. Різні люди – різні питання. Головне, щоб це було знайомство, а не допит і співбесіда. Щоб клієнт вийшов із салону щасливим, окрім з'ясування основної мети візиту, під час розмови також важливо завоювати його довіру.

Наталія Радовінська Креативний директор Kika-style, вул. Болсуновського, 2

- Наташа, у чому цінність освіти для стиліста?

Справжній стиліст повинен розумітися на безлічі стилів. І в кожному можна розпізнати класичні канони, особливі риси чи нові тренди. А висококласний сервіс відрізняється індивідуальним підходом та найсвіжішою пропозицією. У цьому дуже допомагає освіта, особливо світових шкіл, які мають свій почерк і традиції. Так, у філософії Kika-style закладено концепцію безперервної освіти. Тому наша команда одна з найсильніших не лише в Україні, а й у світі.

 

- Ви багато викладаєте, чому виникає бажання ділитися знаннями, чи це важко?

Маючи знання та досвід, людина відчуває потребу систематизувати їх. Інакше неможливо вчасно знайти потрібну інформацію. Необхідна програма архівування. Мої учні дуже люблять наші зустрічі, я багато вигадую різних методик подання інформації та спрощую перетворення теорії на практику. Маючи художню освіту, намагаюся до кожного семінару включати закони образотворчого мистецтва, безпосередньо застосовуючи їх у практиці. Присвячую час історії модних Будинків та стилів, виховуючи грамотних та мислячих майстрів, а не сліпих наслідувачів. Особливо приємно зустрічати учнів через час і чути слова подяки та розповіді про те, як вони використовують здобуті навички та знання.

 

- До Вас потрапляють клієнти, які виготовляють нестандартні замовлення. Розкажіть про найскладніші (в останній рік).

В мене впертий характер! Це як спорт. Коли дуже непросто, треба не експериментувати, а консультуватися, думати, прописувати схеми та знаходити рішення. Це складна робота, але саме вона робить нас сильнішими. Наприклад, нещодавно до мене в крісло потрапив афро-американець із побажанням пофарбувати волосся у білий колір. Ми спілкуємось у групах за напрямками послуг. У чаті Art-team Kika-style від наших колег я дізналася, що ніхто не мав такого досвіду. Усі погодилися, що для специфічного волосся виробляють спеціальні препарати, які до нас у країну не завозять. Відповідно, звернулися безпосередньо до технолога виробника барвників для волосся, а представник торгової марки – до досвіду європейських колег. В результаті молодий і дуже стильний хлопець був щасливим, оскільки отримав результат понад очікуване. Його волосся стало білим, як папір, з легким перламутровим відливом.

Ангеліна Комарова

- Ангеліна, окрім посади арт-директора у салоні Kika-style, є відомим блогером. Як давно Ви ведете свій блог?

3 роки тому на сайті ТСН мене запросили вести колонку для догляду за волоссям. Тепер я роблю те саме для сайту 1+1 та beauty.ua. Статті із сайту публікуються в українських журналах «Відпочинь» та «Добрі поради». Але на сьогоднішній день ще більше інформації можна знайти на моїх сторінках Інстаграм і Фейсбук. Дівчат цікавлять трендові укладання, стрижки, фарбування, сучасні методики догляду за волоссям. А деяким передплатникам просто цікаво стежити за творчістю нашої дружньої команди.

- Які найпопулярніші питання?

Крім найпопулярніші питання «Як до Вас потрапити» або «Скільки коштує», «Селфі» з проханням порадити стрижку і колір волосся б'є рекорди. Я запрошую до салону на консультацію, віддаленим читачам намагаюся допомагати заочно. Також цікавляться проблемами випадання волосся. Я ретельно вивчаю цю тему, щоб надавати професійні рекомендації. Хіт-запит дівчат – бажання відростити довге волосся або відновити «убите». Декому досить купити відповідний догляд, а комусь знадобиться молекулярне відновлення волосся в салоні.

- А клієнти салону, вони також у мережах?

Сучасні клієнти дуже просунуті, використовують інстаграм та інші джерела. Тому майстер завжди має бути на крок попереду. У мене були випадки, коли читачі спочатку приходили до салону лише на безкоштовну консультацію і ставали постійними клієнтами. Найбільше запам'яталося повідомлення від перукаря з Лондона. В нього обслуговується моя клієнтка. Він написав, що вона постійно розповідає про свого майстра з України. Тому він вирішив знайти мене в соціальних мережах, щоб дізнатися, як я її фарбувала. Після цього і я не соромлюся питати поради у колег, на яких підписано. Так ми обмінюємось досвідом.

Дмитро Пелимський, креативний директор Kika-style, вул. Горького, 18

- Дмитре, Ви багато років працюєте тренером-технологом відомої торгової марки, що є корисним у викладацькій роботі?

Цінність такої роботи в тому, що ти перебуваєш усередині всього процесу, отримуєш інформацію, рецепти, техніку нанесення, схеми з перших вуст. Ти не маєш права на помилку. І розумієш, що маєш хоч і не велике, але причастя до створення показів та семінарів. Пропозиція стати тренером була дуже несподіваною. Але я не люблю одноманітність. Одноманітність – це нудно. А навіщо жити нудно? Найскладніше було розпочати проведення семінарів. Не все виходило. Але згодом я знайшов свій підхід до слухачів і згодом став головним тренером-технологом України. Якось ми випадково потрапили на підготовку майстер-класу англійської академії «RUSH». Нас попросили допомогти фарбувати моделей. Було дуже приємно, коли Тіна, головний колорист академії, оцінивши якість нашої роботи, доручила презентувати нову технологію фарбування.

– У Kika-style не прийнято називати імена клієнтів, але вони самі охоче викладають фото у мережах. Розкажіть про Вашу роботу із зірками та звичайними клієнтами.

Зірки такі ж люди, як і ми, тільки вони трішки популярніші і до них прикуті погляди фотографів, шанувальників, фанатів. Але, як і всі вони різні. Мені цікаво дізнатися, який у них характер, смак, як вони йдуть на контакт. Адже я виступаю як персональний стиліст та супроводжую зірку у поїздках, зйомках, концертних турах. Робота з артистами – це можливість створювати цікаві образи, вигадувати їм щось нове. Іноді я жалкую, що мені доводиться часто їхати в тури та менше працювати у салоні. Але якщо мені довірилися одного разу, як я можу покинути зіркового клієнта? Коли я, то в режимі нон-стоп працюю з клієнтами, які приймають мою гастрольну особливість. Мені цікаві люди взагалі. Я питаю: "Як ваш настрій, як діти?" Більшість клієнтів відвідують мене тривалий час. Є ті, хто зі мною понад 15 років. У нас вже близькі дружні стосунки. Стиліст – це свого роду психолог, може вислухати, дати пораду... адже більшість дівчат йдуть у салон для підняття настрою та позитивних змін. Не дивлячись на те, що в команді Kika-style працюють талановиті молоді, досвідчені та дуже досвідчені стилісти, майстри нігтьового сервісу, косметологи, лікарі, - всі підпорядковані спільній ідеї Kika-style з її правилами та традиціями. З повагою до потреб гостей салону, у створенні персонального протоколу сервісу відштовхуються від бажань клієнта, його смаку, звичок, часу. Додаткові рішення пропонують у разі, якщо гість готовий розглянути варіанти, що спираються на великий досвід та знання спеціаліста. Цей шлях рекомендований гостям, але не є головним. Найважливіше, дати результат, який задовольнить запит гостя. Нормальна міжнародна практика поваги до побажання клієнта на пострадянському просторі особливим чином не завжди уживається в умах деяких представників сфери індустрії краси, яких подібний підхід помилково бентежить, ніби обмежуючи "талант" спеціаліста. Правила є і є основою розвитку, індивідуального зростання кожного члена команди Kika-style з метою відповідати високим запитам гостей салону. Якщо Ви готові до поєднання креативності, комерційного сучасного підходу, поваги до точок зору - можете приєднуватися до сім'ї Kika-style або стати клієнтом салону.